Marzenia o antologii

Lubię czasem pomarzyć. 

Na przykład o tym, że jakieś wydawnictwo publikuje moje opowiadanie w antologii...

Chwila moment! Przecież to prawda! 


Nie jakieś wydawnictwo, a RW 2010 już za chwileczkę, już za momencik wyda antologię pod tytułem "Memento", w której znajdzie się nie jedno, a dwa moje opowiadania!!! Jedno niektórzy z Was już znają, drugie jest całkowicie, absolutnie premierowe!!! 



A oto OKŁADKA! 
Zgadnijcie, które elementy okładki nawiązują do moich tekstów.


Memento

Komentarze

  1. Ahaa, its pleasant discussion regarding this post here at this web site, I
    have read all that, so at this time me also commenting here.

    OdpowiedzUsuń
  2. KASIU! Dawno tu nie zaglądałam. Ale widzę, że i Ty też.
    Czy "już za chwileczkę, już za momencik" już nastąpiło? Oraz czy zdradzisz, jakie to dwa Twoje opowiadania?
    Gratuluję i pozdrawiam.
    Hania
    - którą, jak wiesz, bezduszny system zmusza do zamieszczania komentarza jako Anonimowy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hej Haniu!

      Masz rację. Ja też dawno tu nie zaglądałam. Jak to w życiu, przesuwają się akcenty. Czasami na dłużej, niż byśmy tego oczekiwali.

      Ale bardzo się cieszę, że przypomniałaś mi o blogu i antologii. :-) Owszem, ona już wyszła. Muszę napisać post w jej sprawie.

      Dziękuję pięknie za gratulacje, pozdrawiam i ściskam z całej siły i lecę napisać do Ciebie na komunikatorze. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zanim skomentujesz, zapoznaj się z zasadami bloga :-)

Popularne posty